Het complete proces in het Smart Logistics System

U handelt uw transportopdrachten direct in het systeem van TIMOCOM met uw zakenpartners af. Dankzij het digitale proces communiceert u snel en bespaart u extra tijd bij het verzamelen van gegevens. Alle opdrachten worden automatisch in de betreffende taal vertaald, zo zijn er geen taalbarrières en ontstaat ook hier geen tijdverlies. Nog een voordeel is de overzichtelijke weergave in vergelijking met andere communicatiekanalen, zoals e-mail.

Met TIMOCOM maakt u verder gebruik van de hoge gegevensbeveiliging die u gewend bent. De gegevens blijven steeds intern bij de klant en zijn beveiligd tegen toegang door onbevoegden. Alle servers bevinden zich in Duitsland en daarom is hier de Duitse wet inzake gegevensbescherming van toepassing. Alle gegevens verlaten het land niet.

Wilt u het opdrachtbeheer voor transportaanvragen gebruiken? Wij helpen u graag verder!

Voordelen voor u:

  • Optimaliseer uw communicatie door opdrachten volledig digitaal af te handelen
  • Zorg voor meer veiligheid met juridisch bindende contracten
  • Overbrug taalbarrières door het automatisch versturen van het opdrachtdocument in de taal van uw zakenpartner
  • Personaliseer uw transportopdrachten met uw bedrijfslogo, uw transportrelevante documenten en de ordernummer-generator
  • Profiteer van tijdsbesparing door voor terugkerende transportopdrachten sjablonen te maken
  • Neem toekomstige zakelijke beslissingen op basis van uw persoonlijke statistieken
  • Werk efficiënter door het gebruik van de interface Transportopdrachten bij uw transportmanagementsysteem

Opdrachten digitaal afhandelen

Beide zakenpartners kunnen hun transportopdrachten overzichtelijk beheren en hebben altijd een precies overzicht van de status van de opdracht – digitaal en op één centrale plek.

Transportopdrachten voor vrachtwagens aanbieden en beheren in het Smart Logistics System

Gegevens over transportopdrachten snel opvragen en verzamelen

Processen versnellen

Door snel gegevens te verzamelen kan veel tijd worden bespaard. De reden: diepe integratie met onze vrachtbeurs en de transportaanvraag. Ook onze kopieer- en sjabloonfunctie en de intelligente functie automatisch aanvullen zorgen ervoor dat u alle gegevens van uw transportopdrachten snel kunt verzamelen.

Analyse makkelijker maken

Analyseer uw zakelijke relaties en bedrijfscijfers met onze analysefuncties die individueel aan uw behoeften kunnen worden aangepast. Daaruit kunnen de KPI's voor toekomstige activiteiten worden afgeleid.

Zakelijke relaties en transportopdrachten direct in het systeem analyseren

Overzicht houden over de afhandeling van transportopdrachten met geïntegreerde tracering

Afhandeling van transporten controleren

Dankzij onze functies is het volgen van zendingen heel eenvoudig. Beide zakenpartners hebben steeds een goed overzicht van de voortgang van hun transportopdrachten en hoeven daardoor minder te communiceren.

Optimaliseer uw bedrijfsprocessen met digitale transportopdrachten!

Als opdrachtgever biedt u transportopdrachten in het systeem van TIMOCOM digitaal aan uw zakenpartners.

Als opdrachtnemer reageert u direct in het systeem van TIMOCOM op transportopdrachten door ze digitaal aan te nemen of af te wijzen.

Hosted-In-Germany

Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens! Daarom heeft TIMOCOM het kwaliteitslabel 'Hosted in Germany'. De gegevens van onze gebruikers worden gehost in Duitsland en vallen daardoor onder het Duitse recht. Hiermee bedoelen we met name de Duitse wet op de gegevensbescherming, die wordt gezien als een van de strengste wetten in Europa.

Gebruik transportopdrachten in het Smart Logistics System.

Sie haben Fragen? Wir helfen Ihnen gerne weiter:

Nu gratis testen

Heeft u nog vragen? Wij helpen u graag verder:

top