Beheer uw transportopdrachten centraal en digitaal
- Sla transportopdrachten van externe opdrachtgevers centraal op
- Gebruik opdrachttracking door GPS-zenders en transportopdrachten aan elkaar te koppelen
- Archiveer uw transportopdrachten: we slaan ze 10 jaar op
Het complete proces in de TIMOCOM Marktplaats
U handelt uw transportopdrachten direct in het systeem van TIMOCOM met uw zakenpartners af. Dankzij het digitale proces communiceert u snel en bespaart u extra tijd bij het verzamelen van gegevens. Alle opdrachten worden automatisch in de betreffende taal vertaald, zo zijn er geen taalbarrières en ontstaat ook hier geen tijdverlies. Een ander voordeel is de overzichtelijke weergave in vergelijking met andere communicatiekanalen, zoals e-mail.
Met TIMOCOM maakt u verder gebruik van de hoge gegevensbeveiliging die u gewend bent. De gegevens blijven steeds intern bij de klant en zijn beveiligd tegen toegang door onbevoegden. Alle servers bevinden zich in Duitsland en daarom is hier de Duitse wet inzake gegevensbescherming van toepassing. Alle gegevens verlaten het land niet.
Wilt u ons systeem voor transportaanvragen gebruiken? Wij helpen u graag verder!
Voordelen voor u:
- Optimaliseer uw communicatie door opdrachten volledig digitaal af te handelen
- Zorg voor meer veiligheid met juridisch bindende contracten
- Overbrug taalbarrières door het automatisch versturen van het opdrachtdocument in de taal van uw zakenpartner
- Personaliseer uw transportopdrachten met uw bedrijfslogo, uw transportrelevante documenten en de ordernummer-generator
- Profiteer van tijdsbesparing door voor terugkerende transportopdrachten sjablonen te maken
- Neem toekomstige zakelijke beslissingen op basis van uw persoonlijke statistieken
- Werk efficiënter door het gebruik van de interface Transportopdrachten bij uw transportmanagementsysteem
Opdrachten digitaal afhandelen
Beide zakenpartners kunnen hun transportopdrachten overzichtelijk beheren en hebben altijd een precies overzicht van de status van de opdracht – digitaal en op één centrale plek.
Processen versnellen
Door snel gegevens te verzamelen kan veel tijd worden bespaard. De reden: diepe integratie met onze vrachtbeurs en de transportaanvraag. Ook onze kopieer- en sjabloonfunctie en de intelligente functie automatisch aanvullen zorgen ervoor dat u alle gegevens van uw transportopdrachten snel kunt verzamelen.
Analyse makkelijker maken
Analyseer uw zakelijke relaties en bedrijfscijfers met onze analysefuncties die individueel aan uw behoeften kunnen worden aangepast. Daaruit kunnen de KPI's voor toekomstige activiteiten worden afgeleid.
Afhandeling van transporten controleren
Dankzij onze functies is het volgen van zendingen heel eenvoudig. Beide zakenpartners hebben steeds een goed overzicht van de voortgang van hun transportopdrachten en hoeven daardoor minder te communiceren.
Optimaliseer uw bedrijfsprocessen met digitale transportopdrachten!
Als opdrachtgever biedt u transportopdrachten in het systeem van TIMOCOM digitaal aan uw zakenpartners.
Als opdrachtnemer reageert u direct in het systeem van TIMOCOM op transportopdrachten door ze digitaal aan te nemen of af te wijzen.
Gebruik transportopdrachten in onze Marktplaats
Heeft u nog vragen? Wij helpen u graag verder. Bel direct of test het systeem vrijblijvend.